fredag, februar 15, 2013

Leserspørsmål: Link til dryppende deilig konfektkake

Dere som følger meg på Instagram, vet at jeg har vært på mammalunsj med 2009-reunion-gruppa idag. Etter maten fikk vi servert verdens beste kake - en jeg faktisk har planlagt å prøve ut lenge, men enda ikke fått bakt: Hummingbirds brownies- og ostekake med bringebærkrem. Dryppende deilig - farlig god. Dette er ikke akkurat LCHF, nei. For dere som lurte på oppskrift, så finnes den på Trines Mektige Matblogg HER.

Takk, Tina, for fantastisk oppvartning idag! Kommer til å drømme om den kaka i natt... Mmm!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne må prøves ut! Helt etter mitt hjerte!

P.

Jenny sa...

Etter å ha lest blogginlegget ditt i hui og hast i går, ble det jammen meg kake i går! Den var deilig og veldig mektig. Glad jeg bare lagde halv porsjon :) Takk for tips!

C. sa...

Ah, det blir jo nesten som cream cheese brownies! De har jo også sånn oste"kake"fyll oppå. Men de mangler bringebærkrem da. Denne skal prøves ja!

Christina Pedersen sa...

Kjære Amelie !

Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av oppskrifter fra norske mat nettsteder og mat blogger.

Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på vår Topp Mat Blogg seksjon her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

Hvis du ønsker å legge til din mat-blogg til listen på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

Vårt konsept er allerede live i de andre Skandinaviske landene, samt i Sør- og Sentral-Europa, og vi leverer tusenvis av besøkende til mat bloggerne daglig. Noen av de beste mat bloggerne får 10.000 + besøkende fra oss på en ukentlig basis.

Forhåpentligvis vil din egen mat blogg også være opp i toppen!


Varme hilsen,
Christina
http://www.alleoppskrifter.no/

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen