søndag, januar 13, 2013

Update i listeform


I det siste har jeg:

♥ kastet ut jula
♥ fundert på hvor forskjellige liv vi mennesker lever
♥ drukket Starbucks-kaffe
♥ jublet innvendig over at vår iherdige jobbing med Emils døgnrytme har gitt noen resultater (Vi er ikke helt der vi skal være, men vi får bare fortsette innsatsen)
♥ kjent littegrann mer overskudd enn før jul
♥ gått lengre turer hver dag (bortsett fra akkurat i helga :)
♥ tenkt over hvor ulike søsken kan være
♥ tatt - eh - ti situps...
♥ gått hjem fra barnehagehenting i vakker solnedgang
♥ vært på to barseltreff
♥ fått til tre kaffedates med fine venninner
♥ spist litt mindre godis enn før jul - og mindre skal det bli
♥ sovet litt for lite noen netter
♥ savnet Amélie
♥ hengt opp en tavle på vaskerommet
♥ fått tak i en slik vedkurv jeg lenge har planlagt å kjøpe - på tilbud til og med!
♥ handlet klær til meg selv på januarsalg
♥ vært uendelig glad for at jeg ringte en anbefalt kiropraktor før jul og for at Emil har fått uvurderlig hjelp (mer om dette senere)
♥ bestilt Mountain Buggy singlevogna
♥ kjent meg superglad for søskenvogna
♥ mottatt noen fine e-mailer
♥ tenkt på ulike faser jeg har vært i, mennesker jeg har forholdt meg til, steder jeg har bodd, endringer jeg har gått gjennom...
♥ nok en gang tatt en bestemmelse om å spise mer fisk
♥ helt bevisst vært lite foran skjermen
♥ igjen blitt minnet om hvor sanslöst og dryppende godt suksessterte er
♥ godtatt at enkelte ting er som de er
♥ irritert meg over Blogger-plattformen
♥ ledd godt av gullkorn fra Jespersen
♥ blitt myk i sjelen av småting og gester fra lillemann
♥ latt noen hybelkaniner passere
♥ fått inspirasjon til å fortsette på oppussingen av gutterommet, den som stoppet opp etter alt som har skjedd
♥ ryddet i en roteskuff
♥ frydet meg over lillebrors utvikling
♥ mistet deprimerende mye hår (- og snart kommer "miniluggen". Alle dere som har gått gjennom graviditeter vet hva jeg mener... Isj og argh!)
♥ igjen fått lyst på å bygge hus en gang
♥ vært glad for at Jesper plutselig liker flere typer grønnsaker
♥ tatt noen viktige avgjørelser
♥ begynt å følge med på NRKs storsatsing 'Halvbroren'. Utrolig bra!
♥ vært frustrert.. og glad... og trøtt... og oppgitt... og trist... og rørt... og takknemlig... og engstelig... og arbeidsom... og slækk. Du vet - livet.


Det var en liten update i listeform fra meg. Dagene flyr, og jeg får ikke skrevet så mye om dagen, men håper på flere stunder der jeg kan ta ut skrivekløen snart.

Ha en god uke!

5 kommentarer:

Lillian sa...

Så artig liste! Ditt liv i listeform! :)
Og syns du har tatt mange gode valg, og vært veldig flink!
Stå på videre!
Jeg liker godt bloggen din. :)
Ha en flott, ny uke!

Vigdis Wiggen sa...

Fin liste :)
Hvilken søskenvogn har du, og er du fornøyd? Svigerinna mi er på jakt etter ei bra søskenvogn skjønner du.
Ha en fin mandag :)

If you just smile sa...

For en livsnær og ektefølt liste. Ble glad av å lese den! Jeg liker bloggen din så godt og den er et lite friskt pust i hverdagen. Jeg liker den jordnære stilen, som gir innsikt, refleksjon og gjenkjennelse. Ønsker deg en glad uke!

Mammadamen sa...

Så fin liste, Amelia:-) Når jeg leser tenker jeg at du er et menneske som virker.

Ønsker deg en strålende uke!

Klem Karianne

Vigdis Wiggen sa...

Hei igjen. Lurer nå fortsatt på hvilken søskenvogn du har? Har du et eget innlegg om den kanskje? :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen