onsdag, januar 02, 2013

Godt nyttår!


Med dette amputerte, men koselige familiebildet ønsker jeg mine lesere et godt nytt år! Knipset rett etter midnatt på nyttårsaften med selvutløser mens Jesper, min kjære og jeg så på fyrverkeri med utsikt mot byen. En sovende lillemann ble passet av storesøsteren min. Tror det var ekstra stas for storebror å ha mamma og pappa litt for seg selv, ikke minst få lov til å være oppe midt på natten for å se på raketter!


Håper dere hadde en fin nyttårsfeiring og god inngang i det nye året!

6 kommentarer:

Ine sa...

Godt nytt år, kjære deg!

Pia sa...

Godt nytt år! Fine bilder! Vår treåring slokna et par timer før midnatt, men de andre holdt ut:)

Lillian sa...

Godt nytt år til dere!
Herlige lille jesper, så ut til å ha en artig kveld. :)

Mona sa...

Godt nyttår! Så koselige og ekte bilder.

Malin sa...

Godt nyttår!

Ønsket om å blir foreldre sa...

Godt nyttår til deg og dine også! ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen