torsdag, januar 31, 2013

En god nr.2 - og hjertelig takk!

Jeg vil takke alle som har stemt på meg i Foreldremanualens store mammablogg-awards! Jeg var nominert i kategorien Mest Velskrevne Mammablogg - takk til de som har sendt inn forslag til nominasjon forresten - og jeg kom på 2.plass. Hurra! Kjempefornøyd med den plassen. Har fortsatt en viss 'bloggsjenanse' og synes det er helt greit å tusle litt forsiktig i gangene. Samtidig er det en ære å komme til topps en slik avstemming. Skrivingen betyr mye for meg, og jeg har jo lyst til å bruke den til noe. Så hjertelig tusen takk til alle dere som har tatt dere tid til å heie meg frem!


Vil samtidig gratulere Mamma Westerheim med en velfortjent 1.plass! Har ikke vært helt i siget med å lese nye blogger det siste året, men nå skal både din og mange av dere andre fra mammablogg-awarden inn i bloggrollen!

Til slutt: Gratulerer til alle vinnerne i de andre kategoriene. Så mye dyktige damer der ute. Wow!

Ha en fin dag! Og hils gjerne på om du er ny leser. Alltid moro å bli litt 'kjent med' dere også!



Måtte bare legge til et nydelig sovebilde av lillebrorskatten fra september. Stolt mamma!

4 kommentarer:

lammelaartanker sa...

Gratulerer med andre plassen!
Du skriver om veldig viktige temaer, takk for at du deler!

Malin sa...

Gratulerer med andreplassen. Jeg stemte på deg! :)

Marit i trøndelag sa...

Hei kjære Du!
Gratulerer så mye med 2. plassen. Jeg har også stemt på deg. =) Du er så utrolig flink og sjenerøs når du deler om dine sterke erfaringer gjennom livet, både på godt og vondt. Du skriver så det er lett å kjenne seg igjen og identifisere seg med noen av dine tanker og erfaringer rundt dine opplevelser. Vi er mange som heier på deg!!

Jeg er så dårlig på å kommentere for tiden, men jeg leser hvert ord du skriver. Her går hverdagene i hundreogti, ser frem til vinterferie for små og store nå.

Ta godt vare på deg selv! Du er bare enestående - intet mindre.

God helg til deg og dine.

Klem fra Marit. =)

Anonym sa...

Åå Gratulerer Hilde!! Varme klemmer camilla♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen