fredag, april 06, 2012

Skohylle



Titter bare innom for å vise frem denne fine skohylla som endelig er på plass inne i speilskapet i gangen. Deilig med alle prosjekter man kan hake av på! Det er sikkert et år siden vi kjøpte denne cd-hylla fra Ikea, men så har det jo vært en ganske spesielt år også. Denne påsken er vi hjemme og gjør en del prosjekter knyttet til hus og hjem - det er bl.a derfor det er litt stille her på bloggen. I forbindelse med at vi oljer gulvene i halvparten av huset, prøver vi å gjøre unna andre ting som er kjekt å fikse i samme sleng. Nå gleder jeg meg stort over etterlengtet og superoversiktlig hylle til Jesper sine sko. Jo-hoo! Her er det jo plass til enda fler...

Håper dere koser dere med påske og fri, god mat, godteri og fine mennesker! Jeg er litt sliten, og merker det er utrolig godt med ferie. Ting går bedre, men de siste ukene har vært tøffe, og det tar litt tid å hente seg inn igjen. Tusen takk for alle hjertevarme hilsener i innlegget under forresten! Dere er jo bare veldig gode!

God påske! Satser på litt tid til skriving innimellom.

5 kommentarer:

Linda sa...

Ønsker deg en kjempefin påske!

Klem Vestlandsmaur!

Gøril sa...

I går åpnet jeg pcen for første gang i år nesten, og derfor har jeg ikke skrevet noen ord til deg, før nå.
Men du skal vite at jeg har tenkt på deg, og lest bloggen på tlf min. Så jeg følger med, og gleder meg så veldig på lillehjertet i magen din, som skal vokse seg stor og sterk.
Og gjett om han skal skrike når han kommer til verden?

Jeg kommer til å sende en mail, i stedet for å skrive milelange kommetarer, håper det er greit?

Tenker på deg, og håper påsken blir fin. Tenker på fineste lille som ikke fikk bli stor også, men hun har stor plass i hjertene våre, mitt også, så glemt vil hun aldri bli.

Beate sa...

For en koselig skohylle!
Du er flink å få det til!

Ønsker deg en god påske!

Vigdis sa...

Den var genial! Jeg har også ei sånn cd-hylle (svart vel og merke). Som bare står der og egentlig er i veien. Kanskje jeg skal ta den i bruk som skohylle i stedet. Lurt!
God Påske!

Malina sa...

Så lurt!!! Jeg har faktisk en slik CD hylle stående i garasjen:o Nå vet jeg hva jeg skal bruke den til:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Antall besøk på bloggen